UProLa

Неокріпші думки

Резонанс з музикою

with 3 comments

“Непогана пісня, можна слухати”.
“Мені подобається ця музика”.
“Я обожнюю цю мелодію”.

Одні з можливих позитивних відгуків про пісню/музику/мелодію.

Мені подобається все класифікувати, тому раніше я поділяв музику на ту яку я не слухаю і ту яку я слухаю. Остання зажвди утворювала плейліст, який крутився зациклено на протязі кількох місяців. Потім його дещо модифікував в зв”язку з новою музикою і набридлою старою. Це все було раніше…

Перші спогади про резонанс з музикою відносяться до початку першого курсу (щоправда, тоді я про це не здогадувався). Я дивився тоді з однокімнатником мувік по Ворлд оф Варкрафт, якась там дуель. Через день я почув один з саундтреків мувіку за вікном – на сильних колонках, але далеко. Робота зупинилась, я вставився в якусь точку за вікном і слухав музику… Коли пісню переключили – я глянув на однокімнатика. Він подивися на мене, кілька секунд промовчав і вимовив “Бля….”. Тоді ми зрозуміли, що хочемо знайти цю пісню. І знайшли – це був трек Muse – Map of the Problematique. Ми запустили цю пісню на обох комп”ютерах, синхронізувавши колонки – така собі імпровізована квадро-система.

Ті 4 хвилини я відчував щастя. Не знаю, чи було воно справжнім, чи наркоманським, чи як щастя кохання, чи ще якесь – не важливо. Це було блаженство.

Від того часу я ще не раз зустрічався з такими піснями. І ось недавно мені прийшла в голову ідея записати всі ці пісні, які так би мовити, “змінили життя”.

Muse - Map of the Problematique
Muse - Bliss
Rammstein -Reise-Reise
Rammstein - Keine Lust (особливо фрагмент з словами Mir ist kalt!)
Rammstein - Du Hast
Rammstein - Stirb Nicht fon Mir
Rammstein - Sonne (а також російський варіант)
Rammstein - Hilf mir
Dark Tranquillity - альбом Fiction. Я сприймаю весь аьбом як одну пісню і
ніколи не слухаю їх по окремості. Всі вони прекрасні, щоправда більше ніякий дес метал мене не пре
Turgor OST - Main Theme
Я не люблю dnb але є там дві пісні, від яких я "тащився"
Pendulum - Tarantula - Pendulum & Fresh/Spyda/Tenor Fly
Gary Numan - Fade 2 Gray
Xandria - Fight Me
Godsmack - I stand alone
Petey Pablo - Need For Speed (а також більшість пісень з першого андерграунду)
NFS Underground 2 OST - Rise against - give it all (і ще кілька пісень другого андерграунду)
Yann Tiersen - Comptine D un autre el apres midi
Yann Tiersen - 11 - La Valse D'Amelie(orchestra) (особливо після перегляду фільму)
Pixies - Where Is My Mind
The Stranglers - Golden Brown (останні дві прирівнюються по силі резонансу до Muse)
Flipsyde - Someday
Кому Вниз - Ворони
Кому Вниз - Шива (після того, як був на їхньому концерті)
ДДТ - Родина
ДДТ - Метель августа
І нова хвиля музики
Rammstein - Donaukinder
Rammstein - Pussy
Epica - Imperial March (OST Star Wars)
Muse - Undisclosed Desires
Muse - 02- Resistance
Muse - Uprising (додаю вконтакт аудіо постійно нові резонанси)
Класика
Родрігес - Прелюдія (не знаю точну назву, але так вона називалась в
моїй книжці). Місячна соната бетховена мене не пре аж так сильно.

Я грав на фортепіано 3 роки (і прелюдію Родрігеса, і місячну сонату), зараз
граю на гітарі (наразі Blackmore's Night, оскільки там багато гітарних мелодій)

Мені здається, що резонансні пісні налаштовуються на якусь мелодію мозку (чи просто тіла), синтезовану емоціями і самою людиною. Тому по таким пісням можна відрізняти людей. Інколи мені навіть хочеться, щоб замість аватарок на форумах були фрагменти власної резонансної музики… Тобто, на мою думку, спиок зверху – це частина мого життя. Я викладаю її тому, що знаю – ще не відомі точні методи розшифровки людини по її резонансній музиці. Разом з тим, цей список заставить когось задуматись над своїми резонансами, що досить приємно =)

Written by danbst

Жовтень 26, 2009 at 02:03

Оприлюднено в Пости

Відповідей: 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Хех. А де Pendulum – “Slam”?

    bunyk

    Жовтень 26, 2009 at 12:09

  2. згадав до речі цитатку з Таємниці Андруховича:

    ритуальне слухання в темряві «Pink Floyd». Це був альбом «Wish You Were Here» – він починається й завершується такою колосальною сюїтою, ти пам’ятаєш…
    «Shine On You Crazy Diamond».
    Саме так. Це повторювалося з ночі в ніч – старшина запасу Кольорук наказував лягати, гасити світло і запускати в темряву «Pink Floyd». Ми завмирали – кожен на своєму ліжку – з мрійницькою цяткою сигаретини в зубах: я, Вітюня, Шевчук і, здається, Карлуша Волох. Після перших же гітарних зойків, таких, пригадуєш, дещо езотеричних, Кольорук обов’язково вимовляв піздєєєц. З ночі в ніч, завжди у тому самому місці, уявляєш? Піздєєєц.

    Історія трохи схожа на твою.

    bunyk

    Жовтень 26, 2009 at 14:10


Залишити відповідь

