UProLa

Неокріпші думки

Пошкреби в собі романтика, Прокаріоте!

with 2 comments

Ні, я не поет.
Та ти збуджуєш мене, моє кохання.
А знаходячись у збудженому стані
забуваю, що я не поет.
(c) я

Я уявив собі, що їв гриби, галюцигенові, нітрогенові.
Я уявив собі, що їв гроби, цинком мощені, черваками сточені.

***

<Мир мал, прекрасен и жесток….>

Мир мал, прекрасен и жесток.
Двоим сдесь негде разойтись.
Придется встретится, обнятся.
А потом всю жизнь трястись.

***

Про вічне – про війну.

Я прийшов – тебе нема.
Ось що робить з нами війна…

***

<І чому це я люблю осінь….>

І чому це я люблю осінь –
не знаю.
Коли сказав це своїй “дівчині” –
ми розійшлися.

***

Рожеві шпалери

Якось я купив собі
Рожеві шпалери.
Скільки ж радості тоді
Вилилось у мене!

Клеїв все – і стелю, й стіни,
заклеїв навіть монітор.
А потім весело курили
Навуходоносор))) гигигигиги))))

Взяв я камеру, обклеїв
Та й все щастя познімав.
А як глянув – засмівся, –
Все ж рожеве, гав-гав-гав ))))

Рожеве ліжко, ще й двомісне
Немов справжній траходром
Рожевим блиском нам іскристо
Дало згадку про дурдом…

На жаль як тільки ми впівсили
Розсунули рожеві штори, –
Па(д)люче сонце вмить спалило
Шпалери… Ось таке ось горе.

Взяв я камеру, ввімкнув
І проглянув ще раз
Як якось… купив собі…
Шпалери рожеві…

***

Людина

Ти маестро вогню,       ти обожнюєш ніч.
Ти обпікаєш,       на зорі кричиш.
Кохаєш, чаруєш,      плекаєш надії,
Задовільняєш усі       радощі тіла.
Яскравими фарбами       оприскуєш світ -
Чом ж ти нічого        уже не твориш???

***

Ух, пора вимикати брєдо-емо-строфо генератор…

***

Про інваріанти

Ти кажеш мені – всіх треба любити.
Я кажу тобі – всіх треба вбивати.
Хто з нас правий – не тобі судити,
Я буду вбивати й також, мовчати.

***

Яке тяжке це відчуття –
Відсутність мотивації, бажання, натхнення;
Коли наступний рядок
Не просто не попадає в риму,
А тупо не кладеться до строфи…

***
OFF

Written by danbst

Березень 21, 2010 at 02:08

Оприлюднено в Програмування

Відповідей: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. ого. Дізнаюсь про тебе багато нового.

    Тільки не ясно при чому тут прокаріоти?

    bunyk

    Березень 21, 2010 at 21:03


Залишити відповідь

