UProLa

Неокріпші думки

Наслідив в історії

with 5 comments

Спробував був оцінити гіпотезу, чи являюсь я таким хорошим програмістом, як я себе оцінюю. Результатом вийшла, як то кажуть, печалька. Програміст з мене слабуватий, якщо оцінювати кількість написаного коду і взагалі нульовий, якщо рахувати всі завершені проекти. Звісно, я цим не переймаюсь і далі не збираюсь робити більше, проте шкода, що оточуючі мене люди про це не знають.

Зібрав я всі свої “творіння”, що знайшов на компі (комп з’явився десь років 3.5 назад) і виклав на публічний хостинг коду. Якщо комусь цікаво, може почитати коментарі до закомічених файлів. Практично усі починаються зі слів “My first attempt to …”, що дослівно перкладається як “Я пробував, але далі цього не просунувся”. Найбільш важливим зі своїх доробків вважаю скриптування інста Наксрамас для МаНГОСа – опенсорсного сервера наймасовішої онлайн шпілки. Якби обставини склались інакше, то обов’язково продовжив би участь в проекті, оскільки тільки в ньому я бачив істинну насолоду для душі. Я створював світ, у якому жили інші, реальні люди.

Звісно, був у мене ще й “довузівський” період творчості, сорси яких я не знайшов і, мабуть, ніколи більше не знайду. Це Дельфі-проекти: а) фрактали Жюліа у вигляді фракталу Мандельброта б) конвертер картинок у АСКІІ арт. Це БрейкАут на паскалі. А також це спільні з тов. Буником проекти: а) Бандитський Івано-Франківськ б) АІ для чат-бота. Ну власне і все.

Ага, чого це я так тут розписався? Бо я зараз зрозумів, я не той ким хотів бути. Я хотів бути генієм, як наприклад ось цей малий або ось цей. Вони всього лиш на рік старші, проте просунулись настільки далеко від мене, що я вже й не буду намагатись наздогнати, темп у них занадто шалений. Власне, на цій дивній ноті і завершу пост.

Written by danbst

Квітень 12, 2011 at 21:35

Оприлюднено в Пости

Відповідей: 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ты, блин, как всегда. У меня есть целая теория на этот счет, но ты слушать не станешь.

    Александр

    Квітень 12, 2011 at 21:52

  2. Не переживай. 99% людей не схожі на 1% інших людей.

    bunyk

    Квітень 13, 2011 at 14:04

  3. А. І якщо в тебе раптом екзистинційна криза, то це явно лікується. Або само проходить.

    bunyk

    Квітень 14, 2011 at 20:22

    • Дякую за турботу. Це не криза, це спроба аргументовано, з АД, показати, як мене може оцінити стороння людина. А останній абзац – йому вже років 5, так-що можна на нього не звертати уваги )

      danbst

      Квітень 16, 2011 at 11:22


Залишити відповідь

