UProLa

Неокріпші думки

Asus Eee PC

with 2 comments

Нарешті у мене, як і у всіх нормальних людей, з’явився свій ноутбук. Навіть не ноутбук, а 12″ нетбук.

Я щасливий, що можу тепер триимати комп на колінах, лежачи на ліжку і зовсім не думати про зарядку/батарею (щоправда, треба ще якось позбутись wired connection).

Дякую всім, хто мені допомагав або підтримував морально =) На жаль поки-що не поставив на нього Арч, а всього-лиi KDE Squeeze, проте сподіваюсь що це протриває недовго.

А чим я найбільше задоволений, це процесором. Технологія APU означає об’єднання на одному кристалі процесора і відеокарти, відповідно усі 80 ядер відюхи тепер мають зручніший доступ до оперативної пам’яті. Залишається тільки проштудіювати стандарт OpenCL і почати писати паралельні алгоритми. Я бачу це як перемогу векторних мов програмування (наприклад, К) у майбутньому, адже вони саме при таких ситуаціях можуть генерувати оптимальний код.

Written by danbst

Серпень 4, 2011 at 00:45

Оприлюднено в Програмування

Відповідей: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Скільки ядер відюхи?

    bunyk

    Серпень 4, 2011 at 14:05


Залишити відповідь

