UProLa

Неокріпші думки

Мої погляди на … кохання?

with one comment

Копаючись у старих файлах надибав на невідісланий лист мого авторства. Мене дещо шокував його вміст і я взнав про себе багато нового. Хоч це не прийнято (у хлопців, у всякому разі) опубліковувати тексти подібного вмісту ще за життя автора, я порушу традицію. Натомість, закрию зірочками всі точні дані і буду поводитись так, ніби я уже помер (іншими словами, коментувати не буду ні тут ні IRL).

***

Пишу тобі, бо не можу спати. Весь час перевіряю гугл, в надії … не знаю навіть,
на що сподіваюсь. Ти реальна, і навіть досягаєма, проте не хочу йти до тебе без
нічого.

Що мені в тобі так подобається? Перше і головне – зовнішність. Твої брови зводять
мене з розуму. Усміхнені очі немовби граються з моїми фантазіями. Косички з-під
бандани гармонічно доповнюють стиль. Веснянки ховають несправжню блідноту, а
губи … губи утворюють посмішку покраще моєї =). Взагалі так, мені подобається,
що ти красивіша від мене.

Коли тебе помічаю, відчуває таке відчуття, ніби злітаю. Це й справді досить
точне порівняння. Воно зникає, якщо я розмовляю з тобою, тоді я знову відчуваю
реальність і реальні проблеми/перешкоди. Єдине, що погано – всі думки захоплені
цим почуттям легкості від зустрічі, і я намагаюсь відчути її знову, перечитуючі
твої віртуальні думки. Трохи попускає, проте ти пишеш небагато, а отже
почуттєвий голод дає про себе знати дуже-дуже скоро.

Хоч відчуття і приємне, воно трошки дістає. Як уже згадував, достатньо з тобою
поспілкуватись, щоб перестати літати. У мене таке враження, що якраз в цьому і
проявляється кохання – прив’язка на відстані, свобода разом. Хоча може я щось
плутаю.

Я про тебе нічого не знаю. Гугл дає інформацію (ти не ховаєшся), проте вона
досить суха…

Звати: ***
Дата народження: ***, 22 роки
Навчання: ***
Адреса: ***
Робота: ***, програміст
Інтереси: ***
— Тут має бути купа посилань на фотографії… —
***

Якби мені дали цю картку, я б подумав – типова дівчина (дівчатам-програмістам
дивуватись перестав). Я б сказав, що люблю “родзинки” у людях, а твої гугл не
видає. Схиляюсь до думки, що у тебе їх немає і ти також шукаєш їх у інших людях.

У мене “родзинок” немає. Я змирився з своїм оточенням, не намагаюсь його
змінювати. У мене немає змісту наближатись до тебе, окрім як по банальним
причинам типу “дай води будь-ласка”. А щодо відчуття легкості – якщо його
ігнорувати, то воно пройде. На своєму досвіді переконався, що воно плинне.
Перестаєш відчувати його навіть на відстані. Невідомо тільки, скільки потрібно
часу.

А поки-що пишу сповідь. Без змісту, без лейтмотиву, сповідь у тимчасовому
коханні. Думаю, всім приємно таку отримати як лист, незалежно від сімейного
стану (до речі, не маю поняття, який він у тебе, для мене це неважливо).
Щоправда для підтримки гри не розкриваю свого імені. Незнаю, чи важко здогадатись
хто я. Важко прийняти це, саме тому ти опиняєшся у лещатах інтересів. Саме тут є
важливий момент – запам’ятати відчуття невизначеності. Воно зникне досить швидко,
проте може перегорнути сторінку в твоєму житті.

Полегшало. На дворі літо, подібних закоханостей буде ще багато (а скільки було,
навіть рахувати не берусь). Писати лист кожній буде напряжно, тому буде задіяно
комбо залізних методів – ігнор+забудь.

Written by danbst

Грудень 6, 2011 at 15:23

Оприлюднено в Пости

Одна відповідь

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ладно, я буду поводитись так, ніби цього не читав, і теж коментувати не буду.🙂

    І просто так раджу прочитати “Самотність в мережі” Януша Вишневського. Його стає якраз на одну поїздку поїздом. Вона цікава вже тому, що в сюжеті є навіть атака на поштовий сервер за допомогою чотирьох європейських суперкомп’ютерів Cray, хоча описана не так детально як це міг би зробити Ніл Стівенсон.

    bunyk

    Грудень 7, 2011 at 00:40


Залишити відповідь

